zondag 24 februari 2013

Build up Suzuki gt250 cafe racer

Slowly it becomes a bike again...



3 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Jou Triumph staat momenteel weer te koop en ik heb wel interesse voor die te kopen. Kun je me iets meer info geven over de set up. Want momenteel sart hij niet meer, dan weet ik waar ik moet beginnen zoeken als ik ga kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Blok is een standaard t140 blok, zat een elektronische ontsteking op maar voor zover ik weet hebben ze die vervangen voor een andere elektronische ontsteking. Bij mij is ie lopend weg gegaan maar de gasten die hem kochten hebben de laatste puntjes op de i gezet. Dit is het bedrijf welke de triumph gekocht hebben van me http://www.wingpalace.nl/ ,misschien kunnen die meer vertellen.
    Welke site staat de triumph te koop,is naar belgie gegaan zover ik weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, inderdaad. Staat nu in Belgiƫ te koop op 2de hands. Weliswaar met papieren van een Triumph Dytona ui 86. De gast die die nu verkoopt wilde er van alles aan doen maar komt er niet toe en verkoopt die daarom. In ieder geval merci voor de info. Verder kun je mij ook mailen via ken.hioco@me.com. Groet Ken

    BeantwoordenVerwijderen